SOO SURVIVED!

Ongeveer vijf jaar geleden begon het allemaal, drie mannen maakten zich klaar voor een grote uitdaging. Samen richtten zij SOO Media op, een bedrijf met een focus op vastgoed -en bedrijfscommunicatie. Vanuit een klein kantoor in Berkel en Rodenrijs heeft SOO Media haar naamsbekendheid vergroot binnen Nederland. Het kantoor werd al snel te klein en hierdoor was SOO Media genoodzaakt te verhuizen. Zij kozen voor het bruisende Den Haag.
Van een klein bedrijf met 5 werknemers is SOO Media Nederland inmiddels uitgegroeid tot een middelgroot bedrijf met ruim 120 professionals waarvan 52 in loondienst. Ook andere landen zijn niet ontkomen aan SOO Media, dochterorganisaties zijn op dit moment gevestigd in Spanje, België en Portugal.

SOO Media is dan ook trots op haar vijfjarig bestaan en daarom vieren we feest. De komende vijf weken zijn er per week verschillende acties. Kijk op de website, House Presentation of op ons social media kanaal en ontdek alles over de acties en over het bedrijf SOO Media!


Maak kans op een indelingsvoorstel en een StyleSwitcher!


Krijg een betere indruk van de mogelijkheden van je woning!
Met een indelingsvoorstel laten onze bouwkundigen hun creativiteit los op de huidige indeling van een woning en maken meerdere voorstellen in de vorm van een plattegrond.


Wat is een indelingsvoorstel?


Als u wilt weten hoe uw woning eventueel alternatief ingedeeld kan worden kunt u een beroep doen op onze dienst ‘indelingsvoorstel’. Op basis van de inmeting zal er één of meerdere voorstellen geleverd worden voor de indeling van de woning. Wij laten onze creativiteit los op de huidige indeling van de woning, en bedenken meerdere voorstellen om deze anders en eventueel effectiever in de delen.
Zo kan bekeken worden of er van een ruimte meerdere kamers gemaakt kan worden, of andersom, of hoeveel ruimte gecreëerd kan worden door een dakkapel. In combinatie met een styleswitcher wordt duidelijk wat voor indruk dat geeft voor de indeling. Zodanig kan een interessant verkoopaspect aan de woning worden toegevoegd



LIKE, SHARE & WIN ACTIE

Al bekend met onze LIKE, SHARE & WIN op onze Facebook pagina? Wij verloten bij 1000 likes een romantisch en luxe diner voor 2! Hoe doe je mee? Like onze Facebook pagina en deel deze actie! https://www.facebook.com/soomedia


SOO Media toen en nu!


Prijsvraag

Raad hoe vaak de gezichten van Oldrik en Matijn in de volgende afbeelding terug komen en WIN een luxe lunch voor twee! Doe mee door te reageren op onze Facebook pagina (onder de foto) of stuur een e-mail naar info@soomedia.nl


Over 5 weken maken we de winnaar bekend!


Oldrik en Matijn aan het woord

Iedere dag ga ik met veel energie op pad. Trots ben ik als ik onze mensen zie werken aan een nieuw concept of in hun auto zie stappen met een grote glimlach om hun passie uit te voeren. Zonder al deze uitblinkers binnen hun vakgebied hadden wij nooit zoveel dolgelukkige klanten en natuurlijk ook niet dit prachtige bedrijf kunnen opbouwen!


Samen met de mensen van SOO willen we de doelstellingen van onze klanten behalen. Wij helpen de klant communiceren in het nieuwe tijdperk van emoties en digitale media. In bijvoorbeeld de woningmarkt zorgen wij dat de woningzoeker (online) de woning koopt, de koper wil alleen nog langs de woning om de bevestiging te krijgen van datgene wat zij online hebben gezien. Vergelijk het maar met een auto, deze koop je al jaren online. Ik geloof dat iedere dienst of product online gekocht gaat worden mocht dat op dit moment nog niet gebeuren.


Iedereen ontzettend bedankt voor de afgelopen vijf jaar en op naar de volgende vijf!


Hallo! Ik ben Matijn en tezamen met Steven en Oldrik heb ik SOO Media opgericht. Voorafgaand aan SOO Media heb ik een paar kleinere bedrijfjes gehad om te proeven aan het ondernemen. Dat beviel me en tijdens het schrijven van mijn scriptie van de studie Business Studies in 2011, werd SOO Media gerealiseerd. Nu zijn we alweer 5 jaar verder, wat is de tijd voorbij gevlogen…
Met een klein start kapitaal kochten computers en werd de borg van een klein kantoor op het industrieterrein in Berkel en Rodenrijs voldaan. De voorbereidingen werden afgerond in april en toen begon ons avontuur.


Onze eerste klant, Marc Storm van Van Dullink Makelaars, heeft ons in de richting van de vastgoedmarkt geduwd. Aan hen leverden wij floorplanners, deze werden door ons zelf getekend, zelfs de late avonduren werden hiervoor benut.
We vroegen ons af; waarom leveren we geen fotografie, impressies, brochures en websites? Het zijn tenslotte allemaal producten die een toegevoegde waarde kunnen hebben voor de verkoop en verhuur van vastgoed. Na een brainstormsessie kwam het idee naar boven om een one-stop-shop voor de makelaardij aan te bieden.
Zo gezegd, zo gedaan, want de one-stop-shop kwam er. We zorgden dat er een grotere variëteit aan producten kwam en Oldrik haalde met zijn uitstekende verkooptechnieken meerdere kleine en grote klanten binnen. Hierdoor zaten we al snel tot in de late avond uren producten op te verwerken, te controleren en te leveren.
Uitdagingen kwamen op ons pad; we moesten processen uitdenken om minder dan 16 uur op een dag te werken, we gingen ons richten op automatisering en het aannemen van personeel. Uitdagingen die volgden waren ruimtegebrek, nee durven zeggen en het realiseren van voldoende werkkapitaal. We zijn de uitdagingen aangegaan en hebben hier onze lessen uit getrokken!


Nu, 5 jaar later, kijken we tevreden terug op de fantastische leermomenten, discussies over kortingen, gedreven personeel en geweldige klanten. Tegelijkertijd kijken we ook vooruit en verheugen we ons op de uitdaging om verder te groeien in binnen- en buitenland. Daarnaast richten we ons op de ontwikkeling van nieuwe producten, een betere beleving van onze huidige producten en een nog hogere klanttevredenheid. Wij realiseren ons dat dit niet mogelijk is zonder uitbreiding van ons huidige topteam en vooral door heel veel plezier in het werk te houden!!


Ik wil iedereen ontzettend bedanken die ons heeft bijgestaan en heeft bijgedragen aan de bouw van een ontzettend gaaf, jong en dynamisch bedrijf. Op naar de volgende 5 jaar!