Soomediakantoor27022020 4 - FAQ House-Presentation 3

De meest gestelde vragen van House-Presentation 3

 

Om House Presentation 3 iedere dag weer toegankelijker en gemakkelijker te maken voor onze gebruikers, werken wij er dagelijks hard aan om problemen en verbeterpunten op te sporen en op te lossen. 

We begrijpen dat gebruikers bij de launch van dit nieuwe systeem ook tegen vragen en problemen aanlopen. Deze vragen hebben wij hieronder gebundeld in een FAQ. Staat jouw vraag er niet tussen, of loop je tegen een ander probleem op in House Presentation 3?

Neem dan gerust contact met ons op.

Algemeen

Activeren van je account

Token is invalid

Je account is al geregistreerd. Je kunt direct inloggen met je email adres en het eerder gekozen wachtwoord.
Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag deze dan hier opnieuw op.

Ik kan niet inloggen

Token is invalid

Je account is al geregistreerd. Je kunt direct inloggen met je email adres en het eerder gekozen wachtwoord.
Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag deze dan hier opnieuw op.

Hoe plaats ik een bestelling?

Hulp nodig bij het plaatsen van een bestelling? Wij hebben een handleiding samengesteld die jou stap voor stap door het bestelproces begeleidt.

 

Klik hier om de handleiding te raadplegen.

Fotografie of video

Het lukt mij niet om fotografie producten te downloaden.

Voor uitleg over het downloaden van een fotografie product, kun je gebruik maken van onze handleiding.

 

Klik hier om de handleiding te raadplegen. 

Plattegrond of meetcertificaat

Het lukt mij niet om plattegronden en / of meetcertificaten te downloaden.

Voor uitleg over het downloaden van een plattegrond en / of meetcertificaat kun je gebruik maken van onze handleiding.

 

Klik hier om de handleiding te raadplegen. 

Hoe kan ik plattegronden automatisch uitvullen in een brochure?

Op het moment is dit inderdaad niet mogelijk. House Presentation 3 is gebonden aan de nieuwste versie van Floorplanner: Floorplanner 2. Het uitvullen van de plattegrond is gebonden aan het systeem van Floorplanner 2. Wanneer wij veranderingen in dit systeem wensen, zijn wij van deze partij afhankelijk. Wij zijn alsnog hard aan het werk om deze kwestie op te lossen! 

Ik heb een concept plattegrond en ik wil deze plattegrond graag ter controle aan de verkoper mailen.

Je kunt de plattegrond downloaden en vervolgens naar de verkoper mailen. Voor uitleg over het downloaden van een plattegrond, kun je gebruik maken van onze handleiding.

 

Klik hier om de handleiding te raadplegen.

Ik wil graag een plattegrond direct printen, zodat ik met de hand aantekeningen voor wijzigingen kan toevoegen.

De plattegrond kan eerst gedownload worden, waarna je de plattegrond kunt printen. Voor uitleg over het downloaden van een plattegrond, kun je gebruik maken van onze handleiding.

 

Klik hier om de handleiding te raadplegen. 

Als meubilair is goedgekeurd, wordt het soms niet in de uiteindelijke plattegrond verwerkt.

Dat is beslist niet de bedoeling. Dit probleem staat op onze radar, en we zijn hard aan het werk om dit op te lossen, zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt. 

Het lukt mij niet om een printscreen met mijn aangegeven wijzigingen te uploaden als scan.

Op dit moment kunnen er alleen JPG en PNG bestanden geüpload worden. Scans zijn vaak in een PDF-formaat. 

Wij zijn op de hoogte van deze kwestie, en we zijn hard aan het werk om dit op te lossen, zodat ook scans in PDF-formaat geüpload kunnen worden. 

In mijn opdrachten worden standaard toevoegingen inbegrepen, maar dit moet nu apart worden goedgekeurd. Waarom?

Dat hoeft gelukkig niet! Onze accountmanager kan een pakket voor je samenstellen dat speciaal ingericht is op jouw wensen. Deze wensen worden automatisch meegenomen in toekomstige bestellingen. 

Neem contact op met één van onze accountmanagers en ze helpen je hier graag mee: 

Sander Ligthart – 06 46 13 28 45

Femke Elzinga – 06 55 69 41 54

× Neem direct contact met ons op